[希臘之夏] 我其實係路過架咋 ‧ 47度的多哈半日遊 (上)

我知你地等左好耐架喇..
所以Melbourne仲有兩三篇我都唔理喇
番左黎個半月如果我再唔開始打呢隻油雞我驚我真係會唔記得晒!



由決定去希臘到真係出發既時間, 其實只係得短短3個月
可能始終係第一次去歐洲地方, 要做research同去book既時間相對比去開的亞洲地方耐好多
本身一開始想買emirates, 不過請完假諗住去book就貴左3000蚊一個人!
4個人去加埋成皮野真係唔係好gur, 唯有退而求其次揀左冇搭過既Qatar Airways
大大話話加埋其實都要成8k幾一個人...教訓左自己下次再去真係要早d plan先得。



去程時間係hk time凌晨, 8個幾9個鐘flight time去到多哈
Qatar比我想像中好, 位闊過CX之外, Service亦真係唔錯


一落機岩岩睇到日出呢

$8k幾一個人既機票, 時間其實都唔係靚
去到多哈來回兩程都要layover差唔多6, 7個鐘...
因為回程番多哈已經係夜晚, 所以我地決定左去程點都要出去闖一闖!



後來做做下research知道多哈會搬新機場
咁岩得咁橋, 正正就係我地去之前既4日!
一落到機, 個感覺有d似新加坡樟宜機場
我諗多哈都係想追上杜拜做中東中轉機場掛...



決定左出去行之後其實都唔係咁易...
本身睇tripadvisor知道如果layover over 5個鐘, Qatar Airways係會provide free city tour的
不過去到transfer counter, d staff就話因為個機場太新, 呢個service暫時withhold左...
但係決定左就係決定左, 點都唔會阻到我要出去的決心既! (捱拳)

中東人有一個字可以形容, 就係「慢」(如果加多一個既話會係「老點」)
其實最後都係要靠直覺去摸到一個counter做落地簽證, 每人大概HKD$200幾
因為係transit既關係, 所以出左immigration唔係拎行李就可以出去
但係出左arrival hall之後就要搵地方唱Qatar Riyal (去到呢度加加埋埋都好似冇左2個鐘...orz)



4個人加埋好似只係唱左50蚊usd就出去搵的士
半日的行程去的地方唔算多, 心目中只係想去中東市場Souq Waqif而已...

(再續)


1 Comments:

 

連續追看中

WINSOMESOME


人妻一名。番工的理由係為左去食同去旅行。係女人都鐘意買野, 不過近年怕同人迫所以敗家都轉向網購去。名字Winsome的由來純粹是因為讀音似自己的中文名。介紹自己時經常被人誤會我的名字是Vincent,為免麻煩以後總是說:「我係"贏小小"呀!」。

Just a place for my little ramblings.
聯絡請電郵emosniw[at]gmail.com
FB page @winsomesomething

BLOG ARCHIVE